Tijdens de 5e editie van Employer Brand Stories, het jaarlijkse seminar van het Employer Brand Netwerk, heeft het netwerk haar visie op goed werkgeverschap gepresenteerd. Op basis van onderzoek en eigen ervaringen zijn de 7 pijlers van goed werkgeverschap opgesteld. Nu zijn deze 7 pijlers ook in een ebook vormgegeven die je onderaan deze pagina kunt downloaden.

Goed werkgeverschap als wervingsmagneet

De basis voor het zijn van een wervingsmagneet ligt niet in een mooie campagne maar bij het eigen werkgeverschap. ‘Binnen beginnen is buiten winnen’, ‘Practise what you preach’, ‘Be good and tell it’. Deze mantra’s kloppen allemaal, en ze beginnen allemaal in eigen huis met het zijn van een goede werkgever. Maar wat zijn nu de pijlers die zorgen voor dat goede werkgeverschap?

De 7 pijlers voor goed werkgeverschap

De 7 pijlers van goed werkgeverschap volgens het Employer Brand Netwerk zijn:

De 7 pijlers van goed werkgeverschap

Wanneer je de 7 pijlers op orde hebt en vervolgens op de juiste wijze uitdraagt middels arbeidsmarktcommunicatie en recruitment kan jouw organisatie ook een wervingsmagneet worden.

Download het ebook

In het 26-pagina’s tellende ebook vind je bovenstaande 7 pijlers verder uitgeschreven. Je kunt het gratis hieronder downloaden.