De acht experts van het Employer Brand Netwerk

Ernst Schipper
Ernst Schipper
Ernst Schipper kijkt anders. Ik inspireer en adviseer op het gebied van employer branding, arbeidsmarktcommunicatie, new media en de organisatie hiervan. Ik kijk anders naar organisaties, processen en ideeën om zo betere resultaten te behalen.
Marion de Vries
Marion de Vries
In mijn beleving ligt de regie voor arbeidsmarktcommunicatie en employer branding bij de opdrachtgever zelf. Maar omdat het complexe materie is, kan hulp daarbij waardevol zijn. Want arbeidsmarktcommunicatie en employer branding, gaan over reputatie, identiteit, imago. Over communicatie die mensen raakt en dus over creativiteit. Maar het gaat ook om interne organisatie, kennis van doelgroepen, marktonderzoek, budgetten bepalen, concurrentie analyses, positionering, keuzes durven te maken, ofline en online media, interne organisatie erbij betrekken etc.
Joost Schrage
Joost Schrage
Sinds 2010 adviseer en begeleid ik, onder de naam Merken en Werken, met raad en daad organisaties op het terrein van arbeidsmarkt en communicatie. Het uitgangspunt is voor mij altijd de kern van wat de organisatie en de mensen beweegt. Dat is het fundament van elke goede strategie en elke effectieve campagne. De basis voor mijn bedrijf is gelegd bij diverse organisatieadvies- en reclamebureaus (o.a. Deloitte, Berenschot, ARA en TMP Worldwide).
Annemarie Stel
Annemarie Stel
Een ervaren adviseur met een pragmatische en nuchtere instelling.

Van huis uit ben ik docent en voorlichtingskundige. Na 22 jaar bij de Rijksoverheid, bij ministeries en uitvoeringsorganisaties, ben ik een expert geworden in het bestuurlijke spel.
Als typisch kind van de onwillige arbeidsmarkt van de jaren tachtig ben ik onafhankelijk, autonoom en veelzijdig. Na functies in de ICT werk ik sinds 1992 in arbeidsmarktcommunicatie, als beleidsmedewerker, adviseur, coördinator en campagnemanager. En nu als adviseur, strateeg en copywriter.

Dinand Jansen
Dinand Jansen
Ruim 20 jaar bij verschillende bureaus gewerkt. Daarnaast bestuurder geweest bij de SJP Magneet en de VEA Vakgroep Arbeidsmarkt. Sinds 2009 zelfstandig adviseur, met een groot netwerk van inspirerende professionals. Waarmee projecten strategisch sterk zijn en creatief bijzonder uitgewerkt worden.

Mijn passie bestaat uit het bouwen van sterke werkgeversmerken. Vanuit de overtuiging dat onderscheidende merken mensen echt helpen om de voor hen beste keuzes te maken. Om opdrachtgevers te stimuleren bij het ontwikkelen van hun merk, doe ik met hen vaak trainingen en workshops.

Inge Beckers
Inge Beckers
Inge Beckers zet zich gepassioneerd in voor HR-Communicatie. Dit vakgebied ontfermt zich over de vraag: 
‘Hoe informeer, motiveer en verbind je (toekomstige) medewerkers?’ Ze helpt organisaties bij het vergroten van de bekendheid van het (werkgevers)merk en met het positief beïnvloeden van de tevredenheid van medewerkers via interactieve workshops en trainingen. Inge is een kundige communicatie en project manager met oog voor wat de mens in een organisatie beweegt. Ze weet positieve ‘vibes’ rond merkwaarden te creëren. Haar motto: 
’Engaged People. Great Companies. Better World!’
Mirjam Boersma
Mirjam Boersma
Een creatief adviseur op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, interne communicatie & evenementen. Ervaren in het opzetten van een employer brand en het uitvoeren van de communicatie daaromheen, zoals bijvoorbeeld het begeleiden van de bouw van de werkenbij site, wervingscampagnes, referral, evenementen en integreren social media voor wervingsactiviteiten. Veel ervaring als interimmer met hands on uitvoering van (arbeidsmarkt)communicatie.

Ik ben een gedreven en enthousiast persoon. Ik ben graag de spil in een proces, meewerkend voorman, van creatie tot uitvoer. Uiteraard samen met gedreven en enthousiaste collega’s. Ik werk graag in een omgeving waar medewerkers écht belangrijk zijn, waar eigen initiatief op prijs wordt gesteld. Een eigenwijze en dynamische werkomgeving waar de lijnen kort zijn en de medewerkers trots. Waar wie je bent en wat je kunt belangrijker is dan dat ene diploma.

Martijn Hemminga
Martijn Hemminga
Met Nr29 adviseer, begeleid en help ik werkgevers bij de regievoering over hun eigen arbeidsmarktcommunicatie. Door het bieden van inzicht in arbeidsmarktcommunicatie, door te helpen met het optimaliseren van arbeidsmarktcommunicatie en met het begeleiden van het management van arbeidsmarktcommunicatie.

In 2012 verscheen het eerste Nederlandse boek over employer branding ‘Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand’ waarvan ik een van de auteurs ben. Daarnaast bied ik mijn kennis aan in de online kennisbank amcexpert.nl en technologiesites Recruitmenttech.nl en Recruitmentsystemen.nl. Verder ben ik medeoprichter van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en vaksite Werf&.