Woensdag 1 juni 2016 vond de derde editie plaats van Employer Brand Stories in Utrecht. Tijdens Employer Brand Stories 2016 deelden 4 werkgevers hun ervaringen op het gebied van employer branding en arbeidsmarktcommunicatie aan zo’n 40 vakgenoten.

Foto’s Employer Brand Stories 2016

Betrokkenheid. Dat was wat de verhalen van ons jaarlijkse event gemeen hadden. Op woensdag 1 juni 2016 organiseerde het Employer Brand Netwerk inmiddels voor de derde keer: Employer Brand Stories. Wij wareen dit jaar te gast bij de Nederlandse Spoorwegen. Het evenement vond plaats in het NS Trefpunt, op het hoofdkantoor van NS in Utrecht. Mooie bedrijven presenteerden de inzichten achter uiteenlopende cases, onderling verbonden door het thema “Betrokkenheid creëren. Zo eenvoudig is dat niet.”

NS is van ons allemaal en dus hebben we er ook allemaal een mening over. Daarom een pittig interview met dit bekende werkgeversmerk over beweging en vooruitgang, over groeien en krimpen tegelijk. De Rechtspraak maakte een vernieuwende film: ‘Een rechter ziet iedereen.’ Maar het gaat ons natuurlijk vooral over het werkgeversverhaal achter die film. Ten slotte het verhaal van Jelmer, dat op een bijzondere manier de kracht van de nieuwe generatie technici vergroot. En er aan bijdraagt, dat die schaarse technici met voldoende social skills aan de slag gaan.

Op uitnodiging

Relaties van het Employer Brand Netwerk werkzaam aan werkgeverszijde kregen een uitnodiging voor dit evenement met de mogelijkheid om zich in te schrijven.

Locatie

2015

Bekijk hieronder foto’s van Employer Brand Stories 2015 met sprekers van Booking.com, ING en Arcadis.